Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona G│ˇwna
 Strona glˇwna  •  FAQ  •  Szukaj  •  U┐ytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  •  Zaloguj 
Czesc. 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona G│ˇwna -> Wyniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor
WiadomoŠ
Juukla
Niesamowity Trener
Niesamowity Trener



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 691
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 0:39, 11 Kwi 2014  

jak juz pisalam ,ta dieta daje niesamowite efekty ale ma jeden warunek-3 eba jej przestrzesgac rygorystycznie,niestety,jesli chodzi o odczucia glodu,dzis mnie opuscil,zapomnialam co to glod
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam skierowanie tam na leczenie uzupe┼éniaj─ůce bo m├│j rak nacieka┼é torebk─Ö tarczycy. [link widoczny dla zalogowanych] nie-twarzy
sukraloza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy.
[link widoczny dla zalogowanych]

2. [link widoczny dla zalogowanych] czy Wy nie widzicie, że oni taki bajer przyjęli do Słowianek !!!
A co do pianek to ja osobi┼Ťcie nie polecam, bo w┼éosy s─ů po nich sztywne, chocia┼╝ niekt├│r─ů s─ů dobre (mi─Ödzy innymi Nivea i welli ) Co do pytania to my┼Ťle, ┼╝e w┼éosy identycznie Ci nie wyjda (to jest nie mo┼╝liwe) ale na pewno bd mia┼éa je zbli┼╝one do danego celu, a zw┼éaszcza po wywini─Öciu niekt├│rych psem prostownic─ů, ale to chyba ju┼╝ konieczno┼Ť─ç. Ja te┼╝ mam kr─Öcone w┼éoski...cz─Östo jestem z nich dumna...kiedy id─Ö wszyscy si─Ö za mna ogladaj─ů,ale mnie moje loczki wkurzaj─ů...nie mog─Ö zrobi─ç sobie ┼╝adnej fajnej fryzurki bo s─ů zbyt g─Öste cho─ç mia┼éam je wycieniowane z obj─Öto┼Ťci,chcia┼éabym sobie zci─ů─ç loczki i zrobi─ç jak─ů┼Ť grzyweczke...jesli macie jakies pomys┼éy,piszcie!!!Kiedy je prostuje,nic to nie daje bo po kilku minutach znowu sie kr─Öc─ů i wystarczy ma┼éa m┼╝awka ┼╝eby si─Ö spowrotem skr─Öci┼é POMOCY!!!zapodajcie jakie┼Ť stronki z fryzurkami do w┼éos├│w kr─Öconych!!A i polecam szampon NIVEA do fal i lok├│w+dyfuzor,super sprawa!!! kobitki zaczynam przygode z tipsami.chce sobie zrobic (pierwszy raz) na co zwrocic uwage? chcialabym miec podobne uczulenie na jedzenie Zdecydowa┼éam sie na powiekszanie kwasem hialuronowym. [link widoczny dla zalogowanych]
Lampa nie b┼éyska- nic si─Ö nie dzieje, a pani po┼éo┼╝na pokazuje mi mojego synka- a ja zn├│w si─Ö pruj─Ö r├│b zdj─Öcie, a m├│j m─ů┼╝ na to, ┼╝e nie ma w aparacie kliszy (to by┼éo 4 lata temu i nie mieli┼Ťmy jeszcze cyfr├│wki). mam pytanie do meggyn ...powiedz prosze jak to zrobi┼éa┼Ť ze3 tak schud┼éa┼Ť ja mam ciagle problemy z wag─ů i nie umiem sobie z tym poradzic...pozdrawiam -musli,otr─Öby,len mielony Dodatkowo stosuj─Ö ─çwiczenia z bloga: ┼╗eby si─Ö w szkliwo nie wbudowa┼éy, bo przez te dwa dni ono si─Ö odbudowuje po zabiegu. mam podobne objawy do waszych... Savage Garden-To The Moon And Back
NIe studiuje medycyny, wiec pewnie nie pomoge ci tak, jak bys chciala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
taki fajny stary utw├│r ona jest blondynk─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aj przepraszam, raz by┼é w sypialni, ale ┼Ťrednich (czytaj ma┼éych) rozmiar├│w i go spryska┼éam na sztywno lakierem do w┼éos├│w.
48 1140 2004 0000 3502 4690 7322

Milosc jest wszedzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po prostu mamy du┼╝e skoki cukru, trzustka nie nad─ůzy z insulin─ů, kom├│rki robi─ů si─Ö odporne...... usmialam sie
Skład mojej jest troszeczkę inny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja kupilam dzis pierwsza czesc herbatek mam nadzieje ze zadzialaja!bede na biezaca informowac o rezultatach!!buzka

Serio. [link widoczny dla zalogowanych] Tez zaczynam z detocellem ;p
Apatio odezwij si─Ö !!!!! W dzisiejszych czasach dosta─ç buty o takim rozmiarze nie jest trudno. dodam ze samam go sobie przekulam i sie nie bawilam z tym, nie uzywalam zadnych masci, ani wody utlenionej. Ja wa┼╝e 68 kg- dzisiaj rano si─Ö wa┼╝y┼éam jak schudn─Ö trwale z 5 kg to b─Ödzie SUPER, zaznaczam z─Ö mam mocn─ů budow─Ö i dla mnie to bedzie idealna waga, ale nie to jest najwazniejsze, Czego on w ogole chce? [link widoczny dla zalogowanych]
Aha rozumiem ale to jest na stale? Pracujesz od 6-23. Ju┼╝ nied┼éugo ruszaj─ů pierwsze w regionie WARSZTATY PI─śKNA dla kobiet Poka┼╝ ┼Ťwiatu swoje nowe oblicze. Wsp├│┼éczuj─Ö z ca┼éego serca bo sama wiem co to oznacza. uwielbiam je┼Ť─ç!!! Ale do sedna sprawy Fanka mam pytanko jak i do innych czy wiecie jak wygladaja te kaminie kalowe ktore kazdy ma z nas w jelitach. ust), to moje gg 7714636.
Ja te┼╝ ju┼╝ zbieram ubranka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aga, m├│wimy o masturbacji podczas okresu, nie o seksie z partnerem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam!
Witam wszystkie!!Jestem calkowicie nowa na tym forum,ale bardzo sie ciesze,ze tyle was tutaj jest!!Nazywam sie Dorota i od stycznia mieszkam w Cagliari(Sardenia) a od 8 lat ogolnie we Wloszech.Jestem rozwodka(Moj byly maz byl Wlochem),a moj chlopak jest z Cagliari.Usciski dla wszystkich

Za darmo nic nie ma, a dobry biustonosz kosztuje tyle samo niezale┼╝nie od rozmiaru, czy to b─Ödzie 65C czy 65GG.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestes alfa i omega czy jak?? Zapomniałam zadać jeszcze jedno pytanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli kalorie nie zawsze
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja znajoma probowala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Smaruje sobie codziennie preparatem Scholl\\\'a TOENAIL ,ale niewiele to pomaga. [link widoczny dla zalogowanych] Znacznie więcej niż takich zleceń.
witam polecam studio fryzjersko kosmetyczne w Skawinie bylam tam kilka razy poniewaz od maja prowadza ten salon i jestem bardzo zadowolona z tego co mi zrobili na wlosach oraz z ceny a jest nprawde niska teraz maja fajny pakiet na sylwestra fruyzura +makijaz za 110 zl wiecej inf mailm [link widoczny dla zalogowanych] Pisze ze do 28 myć ...czy aby naprawdę sie zmyje !!?? Od poniedziałku zamiast mnie ubyć to 800 g wzrostu i pytam dlaczego !!!!!!!!!!!!!!! Ja robię różne miksy z: A- zdarzenie polegajace na trafieniu 3 [link widoczny dla zalogowanych]
z czego to wynika┼éo ? hej!!! i jak z poszczegolnymi dniami-wiem ze juz parokrotnie podawalyscie przepisy ale powiedzcie jak wy to stosujecie Nie spotka┼éam si─Öz tym...Mo┼╝e to sprawa indywidualna kazdego organizmu choc wydawa┼éo mi si─Ö,┼╝e ka┼╝da dziewczyna bromergon bra┼éa na co dzie┼ä a nie od dnia cyklu corka nie dopisa┼éa ┼╝e ma zap┼éaci─ç 150z┼é za badanie pichiatryczne dla by┼éego on chyba sie wscieknie jak si─Ö dowie w─ůtpie ┼╝eby poszed┼é The fold-over table was at the side of the chair and I could not fit it over my belly so I had to hold my food tray with one hand and eat with the other. w tym kot├│w .
Je┼╝eli chodzi o uniewa┼╝nienie to ju┼╝ s─ů od dawna podj─Öte kroki, w czwartek m├│j ch┼éopak zawozi potrzebne dokumenty.
po k─ůpieli polecam pod┼éo┼╝y─ç pod paznokie─ç wielokrotnie opisywany ju┼╝ wacik, aby podnie─ç p┼éytk─Ö ku g├│rze i w├│wczas u┼╝y─ç propolanu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo chyba nie zapraszałby mnie do rodzinnego domu skoro tak by sie zachowywał prawda?
[link widoczny dla zalogowanych]

Alicia Keys-Like you'll never see me again
[link widoczny dla zalogowanych]
szukam kolezanek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To sa ginekolodzy w Emmen (Holandia)??
[link widoczny dla zalogowanych]
Strasznie si─Ö ciesz─Ö .
[link widoczny dla zalogowanych]
ja jako┼Ť z tego wysz┼éam cho─ç walczy┼éam z tym przez 7 lat w po┼é─ůczeniu z depresj─ů, na zmian─Ö z anoreksj─ů.

Dlaczego? [link widoczny dla zalogowanych] Nie słuchajcie.
Ale najgorsza w tym towarzystwie jest Jablczy┼äska.Przypomina najgorsze momenty z burzliwej kariery,mijaj─ůcej ju┼╝ na szc─Öscie - k.Paschalskiej. [link widoczny dla zalogowanych] start=0 tak jest, poniewaz florencja jest jednym z drozszych miast , b┼é─ůkam sie po forach internetowych , i nie mog─Ö uwierzyc ze niektorzy maja wynaj─Öte mieszkanie za 500 euro ..caly dzin szukam i najtanszego co znalazlam to 38 metrow za 100 euro doba takze w miare blisko , kosztuje min 1000 euro bez oplat , wlosi chyba nie maja w swoim j─Özyku takiego slowa jak wohnung, czy flat tylko apartament...nikt nie wybiera sie do rzymu w pazdzierniku?...........bylo by milo gdyby ktos si─Öwybieral Moja rada: co o niej myslicie??? [link widoczny dla zalogowanych]
WYNIKI WYGL─äDAJ─ä TAK Podczas g┼éod├│wki mo┼╝esz nie mie─ç sily na 1,5 intesywnego wysilku fizycznego, ja bym dzisiaj chyba nie mia┼éa, jesli chodzi o ten niedob├│r to napewno nic Ci si─Ö nie stanie jesli nie po┼ékniesz witaminy przez 10 dni. 8 godzin dziennie w godzinach 9-17 od poniedzialku do piatku .Krzyki, okolice Akademii Ekonomicznej. Komu┼Ť, kto szuka do p├│┼║nej nocy trzeba pom├│c - nawet je┼╝eli to nie jest to, - i tak warto zna─ç - polecam! Czy kto┼Ť ma jaki┼Ť pomys┼é na dobr─ů zabawe? Ale jest warto to wykona─ç pomimo du┼╝ego b├│lu. L-karnityna jest po prosty super.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zupelnie jakbym spedzila pol dnia w salonie pieknosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
My takich pacjent├│w od razu wyganiamy z salonu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona G│ˇwna -> Wyniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin