Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona G│ˇwna
 Strona glˇwna  •  FAQ  •  Szukaj  •  U┐ytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  •  Zaloguj 
najwiekszym plusem jest oczywiscie tutaj slonce . 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona G│ˇwna -> Wyniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor
WiadomoŠ
Juukla
Niesamowity Trener
Niesamowity Trener



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 691
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 16:52, 08 Kwi 2014  

Witaj Ashkymm.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem czy kto┼Ť pr├│bowa┼é takiego zabiegu ale s┼éysza┼éam ┼╝e z up┼éywem czasu mo┼╝na uzyska─ç co┼Ť lepszego ni┼╝ ciemny br─ůz. Ju┼╝ w seminarium jest zasada kleryk, diakon zaprasza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gotowe do boju w nastepnym dniu diety? [link widoczny dla zalogowanych] Wczoraj ugotowa┼éam zupk─Ö, a dzi┼Ť z po┼Ťpiechu nie wzi─Ö┼éam jej do pracy.
Yyyy Matko Boska, całkowita masakra. moze sie zdarzyc, ze sie troche przyklei (chyba w przypadku wysokiej krzepliwosci krwi). - a co to takiego ? Bo ja robię tylko 10.Stosuję często dni na samych warzywach i owocach więc nie muszę robić więcej niż 10 dni. [link widoczny dla zalogowanych]
JA PALNUJE JUTRO ZACZ─ä┼Ü─ć CO MY┼ÜLISZ O TYM ?? Mi to zabra┼éo kooop─Ö lat, jak ju┼╝ te┼╝ pisa┼éam. Podobnie jak wiekszosc z was , sadze ze poradze sobie sdama, jest to strasznie trudne...bo wszsytkich ok┼éamuje i kiedy mam chwile s┼éabosci ,nie ma kto mnie wesprzec ...ale ja juz jestem w takim stanie ze moje z┼ée samopoczucie bierze gore nad psychika! pozdraiwam i ┼╝ycz─Ö powodzenia Ostatnio przez oko┼éo 2 miesi─ůce zauwa┼╝y┼éam, ┼╝e podczas k─ůpania i czesania wypadaj─ů mi w┼éosy (wr─Öcz gar┼Ťciami).W┼éosy farbuj─Ö od okazji czyli tak 4 razy w roku, to chyba nie jest strasznie du┼╝o, nie u┼╝ywam prostownicy ani suszarki. pozdrowionka. ta┼äcu has┼éem o tych norkach?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest jednak najmniej skomplikowana i poch┼éaniaj─ůca najmniej koszt├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moim zdaniem od lewatywy si─Ö zbytnio nie schudnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jejku jestem pelna podziwu. witam!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale z drugiej strony, s─ů plusy takiego biustu, prezentuje si─Ö bardzo dobrze, ka┼╝dy go chwali , ka┼╝demu facetowi si─Ö podobaj─ů takie du┼╝e pi─Ökne piersi, i taki facet kt├│ry m├│wi, ┼╝e wol─ů mniejsze to niesamowicie k┼éamie... [link widoczny dla zalogowanych] Jak tam lewatywki?
Jade na przeciwbolowych i jest w miare ok. [link widoczny dla zalogowanych] aha w odpowiedzi na pytanie rumianek5 ja zamawialam w zeszlym roku buty ze sklepu internetowego Rylka i jestem zadowolona,buty dostarczane sa do najblizszego sklepu mozna jechac sobie przmiezyc i jesli nie beda Ci pasowac to wcale nie musisz ich kupic takze poleca..tyle za tam maja rozmiary tez troszke ograniczone bo 42 to najwiekszy.. chc─Ö pom├│c, ale nie bardzo rozumiem s┼é├│w. Teraz nie wiem, czy b├│l brzucha w moim przypadku jest normalny, czy oznaka czego┼Ť z┼éego? [link widoczny dla zalogowanych]
ZACZ─ś┼üAM OD WZMOCNIENIA ICH CEBULEK ..POLECAM TABLETKI VITAPIL(DOST─śPNY W APTECE ZA OK 40 Z┼ü)-- JAK DLA MNIE REWELACJA... Molek Magda Hej! Kety, Kasia...jak tam wasz 2 dzien no moze to nie dlugo ale to poczatek. w to te┼╝ wierzycie? Hepp dowiedz si─Ö prosze jak to jest w tej klinice na Lindleya gdzie b─Ödziesz leczona czy ..i wcale nie jestes niedzisiejsza, bo to piekne zyc zasadami i wartosciami, ale zeby to docenic trzeba byc blisko Boga...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

;D
[link widoczny dla zalogowanych]
W okoloicach Katowic ksiazeczka kosztuje 70zl(badanie jest na cale zycie), zadnych dodatkowych przeswietlen i badan krwi nie mialam, jesli idzie sie taka ksiazeczke podbic do lekarza medycyny pracy to to kosztuje kolejne 50zl ale mi podbila na 2 lata wiec mialam luz, darmowe jest wtedy kiedy masz polecenie z urzedu pracy.... to wszystko jest do┼Ť─ç istotne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

PIA ZADORA - RAINBOW IN THE SKY [link widoczny dla zalogowanych] Kto nie sprawdzil- ten nie wie.
Koroniewska 86kg Gdy miesiaczka sie przesuwa a jajnik boli to moze wskazywac na torbiel, ktora moze sama sie wchlonac ale najczesciej wymagamy pomocy lekarskiej praca jako opiekunka we w┼éasnym domu lub domu dziecka, praca w prywatnym punkcie przedszkolnym, praca w szkole podstawowej... [link widoczny dla zalogowanych] Wr─Öcz przeciwnie - zalecaj─ů kuracj─Ö p├│┼éroczn─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
stokrotka dobrze, ┼╝e masz zaj─Öcie bo nie my┼Ťlisz.Chocia┼╝ czy ja wiem?Sama co┼Ť sobie wymy┼Ťlam ale i tak ci─ůgle my┼Ťl─Ö.Pozdrawiam po twoj maz jest juz tylko dla ciebie kozlem ofiarnym na ktorego mozna zwalic cala twoja chora psychike a ty jestes SWIETA Jem du┼╝o mniej ni┼╝ kiedy┼Ť, pij─Ö hektolitry pepsi max lub coli zero. Witajcie. Jaka┼Ť taka nie bardzo jest. kazda z nas z odpowiednia fryzura i makijazem wykonamym przez specjaliste byla by PIEKNA!!! Cze┼Ť─ç
Tylko klamra wraz z tamponad─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Silvergold Margosiek ciesz─ů mnie Wasze s┼éowa.

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiscie moze zdarzyc sie, ze wasz przypadek bedzie inny, nie wiem, ale zycze zdrowia!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dobrze, ze chociaz na kafe mozesz posiedziec [link widoczny dla zalogowanych] zaczelo sie 4 lata temu i trwa...z duzymi odstepstwami czasu, ale jednak...to siedzi we mnie i powoli wykancza moj organizm.
Siemka ja mam du┼╝y problem 18 pa┼║dziernika mialam dosta─ç okres ale w tm czasie by┼éa chora (wi─Öc mo┼╝e dlatego nie dostawala bo s┼éyszalam ze przez chroby okres tak┼╝e mo┼╝e nie nadej┼Ť─ç) dzi┼Ť jest 16 listopada a ja nadal nie mam okresu.. Wkr├│tce mama ...by─ç mo┼╝e troch─Ö si─Ö zap─Ödzi┼éy┼Ťmy w panice.... NO DOK┼üADNIE TAK JAK PISZE FANKA ale mialas to robione w celach zdrowotnych?ile wydluzylas? A co do Twojego pomyslu to super z tym morzem Tylko ze w moim przypadku to raczej by nie wypalilo. [link widoczny dla zalogowanych]
czasami pol litra, a czasami litr. Nie do┼Ť─ç, ┼╝e mam w┼éosy zn├│w ┼éadne i pi─Öknie si─Ö uk┼éadaj─ů, to kosmetyki te s─ů ta┼äsze. zn├│w nie ma ca┼éo┼Ťci nie wiem jak oni to robi─ů ┼╝e wyrw─ů sobie ze ┼Ťrodka i nie wrzuc─ů trudno Nie no we┼║cie mnie trzymajcie bo ja juz czyta─ç tego nie mog─Ö. i jest negatywny... no zuzia nawet nie strasz..... przecie┼╝ to soda pod ci┼Ťnieniem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak to czytam to albo autoreklama albo obrabianie komu┼Ť ty┼éka nie warto ju┼╝ sugerowa─ç si─Ö wypowiedziami na tym portalu.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona G│ˇwna -> Wyniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin