Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona Gwna
 Strona glwna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Uytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  •  Zaloguj 
Odchudzanie ciągle trwa,a efekty są coraz bardziej widoczn 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona Gwna -> Wyniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor
Wiadomo
Juukla
Niesamowity Trener
Niesamowity Trener



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 691
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 10:48, 22 Mar 2014  

ja pepek przebilam we wrzesniu a za pare miesiecy okazalo sie,ze jestem w ciazy(rana nie byla jeszcze zagojona)).brzuszek rosl a wraz z nim...zmieniala sie moja blizna po przekluciu .dlatego bardzo zaluje mojej decyzji o kolczyku...... [link widoczny dla zalogowanych] Do LALALA
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój naturalny kolor to słomiany blond.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W późniejszym etapie ciąży możesz czuć kłócia w pochwie czy pachwinach, i ogóle twardnienie brzucha to normalne bo macica musi się rozciągnąć.
7.
Aquarobik to teraz chyba najpopularniejszy wodny sposób na sylwetkę , można wykonywac cwiczenia bez akcesoriów ale najczęściej uzywane są do tego piankowe ciężarki, plastikowe butelki z powietrzem, przypinane do rąk czy nóg kawałki plastiku, makarony piankowe itd.
Do takiego picia nie wróciłam już nie smakowała mi kawa po głodówce, grubo po 2 tygodniach wypiłam, a później sporadycznie w pracy, zamiasrt kawy wolałam herbatkę jabłkową z cynamonem.

Czy są jakieś przeciwwskazania ? [link widoczny dla zalogowanych] Regine

Wlasnie dzis mialam pierwszy raz ten zabieg,120zl, jestem zadowolona bo zabki z przodu wydaja sie bielsze. Pozdrawiam I tutaj zwróciłabym się do lekarza. Czy ktoś wie może gdzie teraz pracuje Jola fryzjerka z Hotelu Europejskiego (Studio VIP) Szczerze mowiac zaplacilabym nawet i 100zl byleby tylko noga wydluzyla sie na zasadzie czynnikow naturalnych a nie operacyjnie co uwazam juz za ostatecznosc. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam, ja wczoraj zaaplikowałam sobie pierwszą tabletkę gynalginu. za pieniadze takich bym na nogi nie włozyla Mam tylko nadzieje,ze do Swiat bede chociaz o 2-3 kilo chudsza (za wiecej bym sie oczywiscie nie obrazila ). Nie ma mozliwosci zrobienia fenchu. a męzczyzna...hmmm jesli ma tak być, to Bóg postawi Ci go na drodze w najmniej oczekiwanym momencie trzymaj się, powodzonka Robilam pierwsza glodowke w marcu 9 dni i schudlam 4kg wiec szalu nie bylo, teraz pewnie bedzie podobnie ale tym razem mam zamiar wytrzymac 14-15 dni. [link widoczny dla zalogowanych] etyczny_energetic_kolo_5kg_bk7569.html
Ale po jakimś miesiącu znudził mi się ten kolor i wogóle nie pasował do mojej cery, byłam w nim strasznie blada ;/ .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem, czy pisałam ale w tamtym tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzień 5
Mysle, ze on cierpi na tzw.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona Gwna -> Wyniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin