Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona G│ˇwna
 Strona glˇwna  •  FAQ  •  Szukaj  •  U┐ytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  •  Zaloguj 
Oktavko, Ty si─Ö martwisz? 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona G│ˇwna -> Wyniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor
WiadomoŠ
Juukla
Niesamowity Trener
Niesamowity Trener



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 691
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 18:54, 10 Kwi 2014  

Niemniej jednak troch─Ö nadal si─Ö boj─Ö i pewnie ju┼╝ tak zostanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pewno lepiej jest dobrze nawodnic jelita przed glodowka,odmoczyc, latwiej to z nas zejdzie ten syf. Co u Ciebie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z g├│rnej parti cia┼éa jestem zadowolona chod┼║ przyznam ┼╝e po dw├│ch tygodniach chodzenia na basen najwi─Öcej schud┼éam chyba z buzi i szyi haha, poprostu mam wyra┼║niejsze rysy twarzy nie wiem po ilu miesi─ůcach dojde do celu, ale mam nadzieje ┼╝e w wakacje moja fa┼édka i grube uda si─Ö zmniejsz─ů trzymam kciuki za pozosta┼ée dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych] Boje sie ich panicznie a mieszkamy w starym domu i jest ich u nas mnostwo.
Czesc dziewczyny.Okres juz mi sie spoznia 1,5 tyg i robilam juz 2 testy i oba pokazaly mi 2 kreski tylko jedna kreska bardziej wyrazna od drugiej-ale dwie.Odczowam dolegliwosci typu czeste oddawanie moczu po pare kropelek, bule i klucia w lewym boku i bol piersi szczegolnie przy dotyku.Podpowiedzcie mi cos na temat tych nie wyraznych 2 kresek na tescie ciazowym.Pozdrawiam prosze o pomoc . Weekend przyznam sie u nas byl strasznie intensywny i szybki i z tego powodu brak liczenia, w sobote kebab,ale oczywiscie bez nalesnika,samo mieso i warzywa,w niedziele,gulasz drobiowy na miescie -frytami zajal sie synus.wiec tylko sniadania zliczane w tabeli. Lepiej zrobi─ç fellatio przez gumk─Ö ni┼╝ potem martwi─ç si─Ö rze┼╝─ůczk─ů, albo czym┼Ť gorszym. powiedz mi co one Ci robily ze Ty mialas efekty po 30 min? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja te┼╝ na piocz─ůtku.. M├│j ┼Ťwiat te┼╝ wydawa┼é si─Ö bardzo bezpieczny hm nie otwiera─ç si─Ö przed innymi aby mnie nie zranili no i w ko┼äcu otworzy┼éam si─Ö przed pseudo-przyjaci├│┼émi no i masz babo placek- zranili mnie ale c├│┼╝ jak pisa┼éa kiedy┼Ť Margo┼Ť, nale┼╝y posmakowa─ç i pio┼éunu.Prawd─ů jest ┼╝e nowe do┼Ťwiadczenia, cho─ç nie zwi─ůzane z alko wzmacniaj─ů nas i dodaj─ů nowych si┼é. to to chu......m┼éody pojecha┼é na miasto ze starym gastronomie zrzuca─ç 40keg├│w do baru na pierwsze pi─Ötro plus 30opak.g┼╝ w miksie skrzynka w po┼éowie tyrania skoczy┼é ┼╝ekomo po szlugi do kiosku i tyle go widzia┼é stary dyga┼é reszte sam hihi ale nie wiem czy to wina tabletek, czy po prostu z wiekiem przysz┼éo. Czy kt├│ra┼Ť z Was te┼╝ mia┼éa taki przst├│j jak ja mimo meridii? Ale juz mnie nie boli od jakiego┼Ť czasu ani nic... Czy ju┼╝ zawsze b─Öd─ů zaleg┼éo┼Ťci?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z reszta bra┼éam ju┼╝ go wcze┼Ťniej, jakie┼Ť 3 lata temu, ale zapomnia┼éam o jego dzia┼éaniu.

Bo wlasciwie to celnik na granicy(pierwszy kanadyjski port lotniczy w ktorym ladujesz) pozwala albo nie pozwala Ci wjechac na terytorium Kanady.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do kupienia w Szwajcarii albo u nas online.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam problem z paznokciem a raczej z mieskiem dzikim tym.
Ja mam miec Bytomiu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzymajcie sie zdrowo, cieplo i pamietajcie o dobrym odzywianiu, wtedy lepiej znosimy wszelkie infekcje.
teraz minęło 3 lata - byłam na usg - czysto.
Troch─Ö przesadzi┼éam z pla┼╝─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcia┼ébym si─Ö podzieli─ç z Wami moim szcz─Ö┼Ťciem !!! [link widoczny dla zalogowanych] (Bo spo┼╝ywanie np 200 kcal dziennie (bo reszt─Ö b─Ödziemy wymiotowa─ç) przez par─Ö lat...
Si─Ö um├│wilam ze sprawdzonym lekarzem - powiedzia┼é ze 20 lat juz operuje i nikt mu nie umar┼é na tarczyc─Ö ale na koniec pocieszy┼é, ┼╝e zawsze mo┼╝e by─ç pierwszy raz. Witam, ja mam problem z dr─Ötwieniem obydwu d┼éoni od jaki┼Ť 3 miesi─Öcy. Anka chyba ma racje.Sama wiedza dietetyczna nie wystarczy.Ja doskonale znam zasady zdrowego odzywiania,wiem ile powinnam jesc,zdaje sobie sprawe z tego ze mysli ze utyje po kostce czekolady utyje to tylko paranoja.Chodzilam do dietetyka kiedys.Wiedzialam ze dieta ktora mi ustalil jest zdrowa i po niej nie utyje,a nawet schudne.To wszystko na nic.Jak zygalam tak zygam. napocatku bylo normalnie a teraz to mam wrazenie ze tydzien dwa spokoj i zas go mam . Dzieci to uwielbiaj─ů, no chyba, ┼╝e ju┼╝ ma. [link widoczny dla zalogowanych]
Seks trwa u nas ok 3 min, tzn. Ja mam \opon─Ö od traktora\ do zgubienia . Na czym polega powi─Ökszanie ust?? ┼╗ycz─Ö Wam wszystkim dziewczyny, ┼╝eby┼Ťcie poradzi┼éy sobie z tym g├│wnem. Mam nadzieje, ze to bezpieczna metoda to kiedys na pewno sobie ten zabieg zafunduje ┼╝e g┼éwa ma┼éa... - przedluzonej trwalosci lakieru
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj 8 dzień..Brzuch jest twardszy, ale żeby samo wyrzeźbieniei-to narazie nie widze fektów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
według mnie najlepsi to BRUCE WILLIS
Zaproponowa┼é mi jedynie 220-260 anatomki...mia┼éam nadziej─Ö na co┼Ť wiekszego.

Radze wam im mniej wiecie tym jeste┼Ťcie spokojniejsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
To po prostu specjalny preparat wyp┼éukuj─ůcy z ┼éuski w┼éosa pigment.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A co o nich my┼Ťlicie.??
[link widoczny dla zalogowanych]
dzis ledwo ┼╝yje.
[link widoczny dla zalogowanych]
to jednak gwiazda.
[link widoczny dla zalogowanych]

S─ů ostrzy w s...i natarczywi, czasami ma┼éo delikatni.... [link widoczny dla zalogowanych] czyli w bagazu rejestrowanym- jak bedziesz mial w podrecznym, to zostanie to skonfiskowane.
No w┼éa┼Ťnie. Mieszkam we wschodniej holandii i tu nie chca kierowac do ginekologa...niby lekarz domowy ma go zastapic...no ale ze mieszkam blisko granicy to moze uda mie sie znalezc jakiegos w niemczech??? poczytajcie sobie. po d┼éugim i ci─Ö┼╝kim porodzie, wyczerpany i szcz─Ö┼Ťliwy ┼Ťwie┼╝o upieczony tatu┼Ť pierwszej c├│rki, po ponad dobie opu┼Ťci┼é szpital... a potem do konca ju┼╝ bede musia┼éa wap┼ä pobiera─ç w formie preparat├│w........... [link widoczny dla zalogowanych]
zapisalam sie prywatnie do kobiety ginekolog bardzo milej. i moze tez tabletki antykoncepcyjne kt├│re przez 12 lat bra┼éam ;-( ....Ci─ůgle czego┼Ť nie jem ;-( ziemniak├│w przez 2 lata moze zjad┼éam z 1,5 kg , chleba moze z 2 bochenki. Kozystalyscie z ich ofert pracujecie w zawodzie? Podoba┼éo mi si─Ö jak wystraszy┼éem jakie┼Ť panie pracuj─ůce w galeryjnej aptece kiedy sie spyta┼éem czy dostane sprz─Öt do lewatywy... pozdrawiam Mia┼éam szyty ┼éuk brwiowy , ca┼éa zdart─ů praw─ů stron─Ö twarzy , nosi┼éam ko┼énierz usztywniaj─ůcy na szyj─Ö , moja twarz by┼éa zdeformowana z powodu opuchni─Öcia CA┼üEJ prawej strony i CA┼üEGO prawego oka. sprobujemy, ale wszystko zalezy z ktorej strony bedzie owulacja...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No to kobieta w okienku daje Wam jedn─ů pr├│bk─Ö i tak─ů kartk─Ö na dane i godzin─Ö pobrania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam,
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba moje skora i moje blizny sa po prostu tak predyspozycyjne ze po 2 latach od zabiegu i ta blizna 30 cm i ta mala po drenie 5mm!
[link widoczny dla zalogowanych]
Na takim porzadnym, w silowni, ma sie wrazenie, ze sie biegnie, niemal p┼éynie, a tu caly czas w takim przykurvczu. 3.Parestezje w obr─Öbie ca┼éej reki - nie tylko w obszarze unerwienia n.po┼Ťrodkowego co jest spowodowane istnieniem ga┼é─Özi ┼é─ůcz─ůcych pomi─Ödzy nerwem po┼Ťrodkowym i ┼éokciowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam odcie┼ä ciemny braz a farby mia┼éam b.ciemy br─ůz prawie czarny. [link widoczny dla zalogowanych] fajne tylko szkoda ze na allegro jakos nie mam zaufania do kupowania tam wole w sklepie a tam takich niewidzia┼éam
czyta┼éam i wiem, ze niekt├│re osoby maja ko┼éatanie serca i b├│le glowy ze wzgl─Ödu na podwy┼╝szone ci┼Ťnienie, ale ja tak nie mam. Mam drobne kosci, wiec to nie o to chodzi, zem grubokoscista i dlatego tak duzo waze a Aneta niby tyle samo. moja mama czesto chodzi w rozowym, takim delikatnym rozu, bardzo ladnei w nim wyglada, naprawde odejmuje jej lat i poprostu pasuje, sama nie zalozylaym nic w tym kolorze ale dla niej jest jak ulal a ma juz niedaleko do 50 a dziecinstwo to chyba miala szczesliwe, albo czegos nie wiem Do Agnes3d hmm raczej nie luwr ale lourdes (lurd sie czyta) [link widoczny dla zalogowanych]
No ja jestem ju┼╝ 18 dni, od zdejcia aparatu Chodze ju┼╝ bez kuli, bo lekarz kazal mi odstawi─ç kule po 2 tygodniach, a wiec tak zrobi┼éam A no Olivia widzialysmy si─Ö pewnie podaj adres e-mail a Ci wysle sory ze dopiero teraz pisze, ale ostatnio nie mia┼éam dost─Öpu do komputera :/ Hehe teraz juz wiem, jak sie nazywa to, czym nas babka katuje na WFie :/ i szczerze wam powiem - powdziwiam was. To pasuje ch┼éopakom, bo zawsze jaka┼Ť ciocia czy wujek si─Ö z nimi pobawi─ů, poszalej─ů. pocwicz z tym oddychaniem - bo im dalej w las tym bedzie trudniej. Simbel - to s─ů Talking Heads i Road to Nowhere. Smarowalam ten palec wszystkimi dostepnymi srodkami dezynfekujacymi i masciami z antybiotykiem, aloes tez probowalam. Jak zerkniesz co zawarte jest w przypisie [1] z miejsca, z kt├│rego kopiowa┼ée┼Ť - to b─Ödziesz mia┼é ┼║r├│d┼éo badania a by─ç mo┼╝e konkretne dane statystyczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli jakie┼Ť 10 cm r├│┼╝nicy w obwodach.
Trzymało mnie do 9-tej rano.
─ćwiczenia na brzuch, brzuszki i masa┼╝e .
A nie te butle w├│dy na stole , z przelicznikiem flacha na go┼Ťcia
A co do kalorii i pieczywa to w┼éa┼Ťnie nie odm├│wi┼éam jogurtu z cha┼éeczk─ů....
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum T-Mobile Ekstraklasa Manager Sezon 4 "2014/2015" Strona G│ˇwna -> Wyniki Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin